Sponsoring

Zeeverkennersgroep Sint Joris kan altijd sponsors gebruiken. Verschillende bedrijven en organisaties ondersteunen ons materieel, financieel of middels diensten. De vereniging draait volledig op de ongeveer 20 vrijwilligers die zich (wekelijks) inzetten voor een leuke en actieve vrijetijdsbesteding voor de ruim 50 leden. Dit alles gebeurt met een klein budget. Het onderhoud van zowel het terrein, clubhuis en de vloot vraagt om meer middelen, zowel financieel als inzet. Daarnaast willen we de kinderen wekelijks uitdagen en een toffe zaterdag geven.

Waarom sponsoren?

• Van de vrijwilligers, die met kinderen en jongeren activiteiten voorbereiden en uitvoeren, is iedereen jonger dan 30 jaar.
  • De tijdsinvestering van vrijwilligers bij Scouting is gemiddeld 8 uur per week. Vrijwilligers in Nederland besteden gemiddeld 3 à 4 uur per week aan een vrijwillige klus.
  • Wij bieden voor kinderen en jongeren een uitdagende vrijetijdsbesteding waarbij avontuur, persoonlijke ontwikkeling en samenwerking in teamverband hoog in het vaandel staan.

Sponsor onze groep gratis!

Hoe werkt gratis sponsoren? Met SponsorKliks kunt u nu zelf een financiële bijdrage leveren aan de Sint Joris, anoniem en zonder dat het u een cent extra kost!

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan en 75% van deze commissie wordt op onze bankrekening gestort! Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert onze vereniging hier direct van! Lekker en gemakkelijk. Ook bij elke restaurantreservering of pizzabestelling ontvangen wij geld in de clubkas.

Dus ga voor de volgende online aankoop naar onze Sponsorkliks pagina of via www.zv-sintjoris.nl (button onderop de site).

Een selectie van winkels in het SponsorKliks winkelcentrum: Thuisbeszorgd.nl, Bol.com, iTunes, Booking.com, Wehkamp, Zalando, Kras, Aktiesport, Expedia, Vodafone, Mediamarkt, KLM, Bart Smit, Blokker, Essent, Expedia, Tele2, Deal Extreme etc.

Via de onderstaande button kunt u ons gratis sponsoren bij een online aankoop!

Particuliere sponsoring

Zeeverkennersgroep Sint Joris kan altijd sponsors of schenkingen gebruiken. Het uit sponsors verkregen geld wordt ingezet voor het onderhoud van de vletten, Makke Beer III, clubhuis, terrein en het aanbieden van activiteiten aan de leden.

Wij hebben geen ANBI-status. Wel hebben wij een SBBI-status (Sociaal Belang Behartigende Instelling). Dit betekent dat er belastingvrij aan onze groep geschonken kan worden, maar dat de gift niet aftrekbaar is van de inkomstenbelasting, zoals bij ANBI (meer info).

U kunt een schenking overmaken naar: NL91 RABO 0178 0509 38 t.n.v. Zeeverkennersgroep Sint Joris o.v.v. Schenking.

Voor meer informatie over sponsoring kunt u ons mailen via het onderstaande contactformulier.

Sponsors

Verschillende bedrijven en organisaties ondersteunen ons materieel, financieel of middels diensten. Een overzicht van onze sponsoren (in willekeurige volgorde):

Vrienden van Sint Joris

Uw bedrijfslogo hier?