Steun Sint Joris via de Rabo ClubSupport actie!

Graag willen we iedereen er op attenderen dat alle klanten van de Rabobank in de regio Den Bosch nog tot en met 24 september 2024 kunnen stemmen op Zeeverkennersgroep Sint Joris voor de Rabo Clubsupport!

Er wordt in de regio weer een flink bedrag verdeeld onder verenigingen! Hoe meer stemmen hoe meer geld we als club ontvangen. Dit geld kunnen we natuurlijk goed gebruiken.

Ons clubhuis ‘Jan S. Stumpel’ is al sinds jaar en dag het hart van ons terrein. Na een aantal decennia is ons dak hard aan vervanging toe. Dit is een kostbare operatie, en daarom helpen alle beetjes! Help jij ons aan een nieuw dak? Stem dan op Zeeverkennersgroep Sint Joris bij de Rabo ClubSupport campagne! Dit kan heel gemakkelijk via de Rabo app: ga naar het overzicht van deelnemende clubs, breng je drie stemmen uit en klaar!

We hopen natuurlijk op zoveel mogelijke steun! Dus, ‘spread the word’! Deel dit bericht in je netwerk, zo zorgen we samen voor een mooi bedrag voor een mooi doel.
Kijk voor meer informatie over de campagne op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport.