Rabo ClubSupport 2023 – Stem op ons!

Graag willen we iedereen er op attenderen dat alle klanten van de Rabobank in de regio Den Bosch nog tot en met 26 september 2023 kunnen stemmen op Zeeverkenners Sint Joris voor de Rabo Clubsupport!

Er wordt in de regio weer een flink bedrag verdeeld onder verenigingen! Hoe meer stemmen hoe meer geld we als club ontvangen. Dit geld kunnen we natuurlijk goed gebruiken.

Onze jeugdleden (7 t/m 12 jaar) worden tijdens het zeilen met ‘Optimisten’ voor de veiligheid begeleid door een volgboot. Deze volgboot is hard aan vervanging toe. Help jij ons aan een nieuwe volgboot? Stem dan op Zeeverkennersgroep Sint Joris bij de ClubSupport campagne! Stemmen dus! Dit kan heel gemakkelijk via de Rabobank app: Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, breng je drie stemmen uit en klaar!

We hopen natuurlijk op zoveel mogelijke steun! Dus, ‘spread the word’! Deel dit bericht in je netwerk, zo zorgen we samen voor een mooi bedrag voor een mooi doel.
Kijk voor meer informatie over de campagne op https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport.