Vaartocht Vrienden van Sint Joris- 17 juni

Wij kijken met veel plezier en goede herinneringen terug op het 75-jarige jubileum van de Sint-Joris afgelopen zomer en hopen jullie ook. Als je het leuk vindt, kun je de foto’s terugkijken via deze link

Het jubileum is ons dermate goed bevallen dat we graag jaarlijks iets organiseren voor diegene die lid zijn van de Vrienden van Sint Joris. Graag willen we jullie bedanken voor jullie bijdrage aan het voortbestaan van de groep. Daarom organiseren we speciaal voor jullie (en natuurlijk een beetje voor onszelf) op zaterdag 17 juni 2022 een leuke activiteit. We gaan een stuk varen met de Makke Beer en sluiten deze (hopelijk) zonnige dag af met een BBQ en een lekker drankje.

Programma:
14:00- Aanvang – welkom Koffie/thee
14:30- Vertrek Makke Beer
±18:30- Aankomst schip
±19:00- Start BBQ

Aanmelden voor Vrienden van
We organiseren deze dag voor leden van de Vrienden van Sint Joris. Heb je bij je aanmelding voor het jubileum aangegeven ‘Vriend van’ te willen worden maar je hebt je nog niet formeel ingeschreven? Je kunt je via het inschrijfformulier inschrijven en een machtiging automatische incasso afgeven. We schrijven dan automatisch de contributie van €15,- per kwartaal (€5 per maand) af van je rekening. Het formulier kan je digitaal invullen (eventueel ook met de pen), ondertekenen en naar ons opsturen.

Wat krijg je hiervoor?

• (Oude) bekenden ontmoeten tijdens de jaarlijkse gratis activiteit(en) in juni.
  • Zich te verbinden met de zeeverkennersgroep van nu.
  • Bij te dragen aan het voortbestaan van Sint Joris.
    Wij vragen hiervoor €5,- per maand als contributie. Deze bijdrage zal gebruikt worden als financiële steun voor de huidige groep (onderhoudskosten van vletten, wachtschip de “Makke Beer” en clubhuis) en om natuurlijk (gratis toegankelijke) activiteiten voor de Vrienden van St. Joris te organiseren.

Aanmelden zaterdag 17 juni
In verband met de wetgeving (en verzekering) mogen alleen ingeschreven leden meevaren op de Makke Beer. Heb je de inschrijving en machtiging ingevuld? En ben je erbij zaterdag 17 juni? Hartstikke gezellig, zou je je uiterlijk 10 juni 2023 aan willen melden via info@zv-sintjoris.nl?